Τη στιγμή που πατάτε το κουμπί ο υπολογιστής καταγράφει τους επόμενους αριθμούς από τη γεννήτρια τυχαίων αριθμών. Στη συνέχεια, τροφοδοτεί αυτούς τους αριθμούς μέσω ενός απλού προγράμματος για να καθορίσει πού πρέπει να σταματήσουν οι τροχοί.
Τη στιγμή που πατάτε το κουμπί ο υπολογιστής καταγράφει τους επόμενους αριθμούς από τη γεννήτρια τυχαίων αριθμών. Στη συνέχεια, τροφοδοτεί αυτούς τους αριθμούς μέσω ενός απλού προγράμματος για να καθορίσει πού πρέπει να σταματήσουν οι τροχοί.
Αρχικά, να πούμε πως τα καζίνο εγκατέστησαν τοιυς κουλοχέρηδες ως διαφοροποίηση για τους περιστασιακούς παίκτες. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά επιτραπέζια παιχνίδια (όπως το blackjack ή η ρουλέτα), οι κουλοχέρηδες δεν απαιτούν καμία γνώση τζόγου και ο καθένας μπορεί να μπει στο παιχνίδι με ένα πολύ μικρό στοίχημα.
Αυτή η ιδέα αποδείχθηκε μια τεράστια επιτυχία. Οι κουλοχέρηδες φρουτάκια τελικά έγιναν το πιο δημοφιλές και το πιο κερδοφόρο παιχνίδι, αποφέροντας πάνω από το 60 τοις εκατό των ετήσιων κερδών τυχερών παιχνιδιών στις Ηνωμένες Πολιτείες!
Η τεχνολογία των κουλοχέρηδων έχει επίσης αλλάξει πολύ με τα χρόνια.
Τα κλασικά μηχανικά σχέδια έχουν σχεδόν πλήρως αντικατασταθεί από μηχανήματα ελεγχόμενα από υπολογιστή.
Όμως το παιχνίδι παρέμεινε το ίδιο. Ο παίκτης τραβάει μια λαβή για να περιστρέψει μια σειρά από τροχούς (συνήθως τρεις ή πέντε) που έχουν τυπωμένες εικόνες πάνω τους. Η νίκη ή η ήττα καθορίζεται από το ποιες εικόνες ευθυγραμμίζονται με τη γραμμή απονομής, μια γραμμή στη μέση ενός παραθύρου προβολής.
Εάν κάθε κύλινδρος εμφανίζει την ίδια νικητήρια εικόνα κατά μήκος της γραμμής πληρωμής, κερδίζετε (ορισμένες μεμονωμένες εικόνες είναι μερικές φορές επίσης νικηφόρες). Το ποσό που κερδίζετε — η απονομή, εξαρτάται από το ποιες εικόνες εμφανίζονται κατά μήκος της γραμμής απονομής.
Σε αυτό το άρθρο, θα μάθουμε τι θέτει σε κίνηση τους τροχούς στους σύγχρονους κουλοχέρηδες καθώς και στα παλιά μηχανικά μοντέλα.
Θα δούμε επίσης τι καθορίζει τις πιθανότητες νίκης σε έναν κουλοχέρη και θα δούμε μερικές δημοφιλείς παραλλαγές του παραδοσιακού παιχνιδιού.
Ο κλασικός σχεδιασμός του κουλοχέρη λειτουργεί με μια εξειδικευμλενη διαμόρφωση γραναζιών και μοχλών. Το κεντρικό στοιχείο είναι ένας μεταλλικός άξονας, ο οποίος στηρίζει τα καρούλια.
Αυτός ο άξονας συνδέεται με έναν μηχανισμό λαβής που κινεί την όλη φάση.
Ένα σύστημα πέδησης ακινητοποιεί τους περιστρεφόμενους τροχούς και οι αισθητήρες επικοινωνούν τη θέση των τροχών στο σύστημα απονομής. Ένας ανιχνευτής νομισμάτων καταγράφει αρχικά ότι έχει εισαχθεί ένα νόμισμα και ξεκλειδώνει ένα φρένο ώστε η λαβή να μπορεί να κινηθεί.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να τεθούν σε κίνηση όλα αυτά τα στοιχεία και οι κατασκευαστές έχουν δοκιμάσει δεκάδες προσεγγίσεις όλα αυτά τα χρόνια. `Eπομένως θα επικεντρωθούμε σε ένα αντιπροσωπευτικό σχέδιο:
Ο βασικός σχεδιασμός περιλαμβάνει 3 τροχούς τοποθετημένους σε έναν κεντρικό άξονα.
Ο κεντρικός άξονας υποστηρίζει επίσης τρεις οδοντωτούς δίσκους, οι οποίοι συνδέονται με τους τρεις τροχούς. Ένας δεύτερος άξονας κάτω από τον κεντρικό άξονα υποστηρίζει ένα κομμάτι μετάλλου που αποτελείται από τρία “κουπιά”. Τα κουπιά kicker είναι ευθυγραμμισμένα ώστε να μπορούν να πιέζουν τις εγκοπές στους τρεις δίσκους. Ο δεύτερος άξονας υποστηρίζει επίσης μια σειρά από συνδεδεμένα δόντια που ασφαλίζουν τις εγκοπές στους δίσκους.
Ας κάνουμε ένα διάλλειμα και να δούμε κάποια πράγματα στην πράξη:
Το kicker και τα πώματα συνδέονται και τα δύο με ελατήρια, τα οποία τα συγκρατούν σε θέση αναμονής. Το kicker συγκρατείται στη θέση του πίσω από τους δίσκους. Τα πώματα από την άλλη, συγκρατούνται πάνω στους δίσκους, ασφαλίζοντας τους στη θέση τους.
Όταν τραβάτε τη λαβή σε ένα φρουτάκι, αυτά τα μέρη κάνουν παίρνουν μπρος.
Οι περισσότεροι σύγχρονοι κουλοχέρηδες έχουν σχεδιαστεί για να μοιάζουν με τα παλιά μηχανικά μοντέλα, αλλά λειτουργούν με μια εντελώς διαφορετική αρχή. Το αποτέλεσμα κάθε τραβήγματος ελέγχεται στην πραγματικότητα από έναν κεντρικό υπολογιστή μέσα στο μηχάνημα. Όχι από την κίνηση των κυλίνδρων.
Ο υπολογιστής χρησιμοποιεί βηματικούς κινητήρες για να στρίψει κάθε καρούλι και να το σταματήσει στο προκαθορισμένο σημείο.
Οι βηματικοί κινητήρες κινούνται από σύντομους ψηφιακούς παλμούς ηλεκτρικής ενέργειας που ελέγχονται από τον υπολογιστή. Ελπίζουμε μέχρι στιγμής να γινόμαστε κατανοητοί και να αντιλαμβάνεστε έως ένα βαθμό το πώς λειτουργούν τα φρουτάκια.
Δε λειτουργούν από το κυμαινόμενο ηλεκτρικό ρεύμα που οδηγεί έναν συνηθισμένο ηλεκτροκινητήρα.
Αυτοί οι παλμοί κινούν τον κινητήρα με μια καθορισμένη αύξηση ή βήμα, με μεγάλη ακρίβεια!
Όμως, παρόλο που ο υπολογιστής λέει στους κυλίνδρους πού να σταματήσουν, τα παιχνίδια δεν είναι προγραμματισμένα εκ των προτέρων για να δώσουν μια νίκη σε μια συγκεκριμένη στιγμή.
Μια γεννήτρια τυχαίων αριθμών στο κέντρο του υπολογιστή διασφαλίζει ότι:
Κάθε τράβηγμα έχει και ένα ισοδύναμο τζάκποτ.
Κάθε φορά που ο κουλοχέρης είναι ενεργοποιημένος, η γεννήτρια τυχαίων αριθμών δίνει ακέραιους αριθμούς (συνήθως μεταξύ 1 και πολλών δισεκατομμυρίων) εκατοντάδες φορές το δευτερόλεπτο.
Ως εκ τούτου, τη στιγμή που πατάτε το κουμπί ο υπολογιστής καταγράφει τους επόμενους αριθμούς από τη γεννήτρια τυχαίων αριθμών. Στη συνέχεια, τροφοδοτεί αυτούς τους αριθμούς μέσω ενός απλού προγράμματος για να καθορίσει πού πρέπει να σταματήσουν οι τροχοί.
Τα συστήματα υπολογιστών έχουν κάνει τους κουλοχέρηδες πολύ πιο προσαρμόσιμους. Για παράδειγμα, οι παίκτες μπορούν τώρα να στοιχηματίσουν χρήματα απευθείας από έναν πιστωτικό λογαριασμό, αντί να ρίχνουν κέρματα για κάθε τράβηγμα.
Επίσης, οι παίκτες μπορούν επίσης να παρακολουθούν τις νίκες και τις ήττες τους πιο εύκολα, όπως και τα καζίνο. Η λειτουργία είναι επίσης πιο απλή στα online μηχανήματα . Aν το θέλουν, οι παίκτες μπορούν απλώς να πατήσουν ένα κουμπί για να παίξουν ένα παιχνίδι, αντί να τραβήξουν κάποια λαβή όπως γίνεται σε ένα κατάστημα π.χ. opap play.
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του συστήματος υπολογιστών για τους κατασκευαστές μηχανών είναι ότι μπορούν εύκολα να ρυθμίσουν πόσο συχνά πληρώνει το μηχάνημα (μεταβλητότητα).