Οι αναλυτές διαπίστωσαν ότι ο τζόγος αντιπροσώπευε το 5% του συνόλου των δαπανών κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας του σχολείου.
Οι αναλυτές διαπίστωσαν ότι ο τζόγος αντιπροσώπευε το 5% του συνόλου των δαπανών κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας του σχολείου.
΄Ερευνες έδειξαν ότι οι διαφημίσεις τυχερών παιχνιδιών εμφανίζονται περισσότερο στο ραδιόφωνο κατά τη διάρκεια της σχολικής λειτουργίας.
Εμφανίζονται περισσότερο στο ραδιόφωνο κατά τις σχολικές ώρες, όταν εκατομμύρια παιδιά είναι στο αυτοκίνητο, σύμφωνα με έρευνα που προκάλεσε φόβο σχετικά με την έκθεσή τους σε προτροπές για την εθνική λοταρία, τα διαδικτυακά καζίνο και τα αθλητικά στοιχήματα.
Τα δεδομένα δείχνουν ότι ο τζόγος ήρθε δεύτερος σε μια λίστα με τις βιομηχανίες που ξοδεύουν τα περισσότερα για να εμφανίζονται στο εμπορικό ραδιόφωνο μεταξύ 8 π.μ. και 9 π.μ. και από τις 3 μ.μ. έως τις 4 μ.μ., σύμφωνα με ανάλυση από την εταιρεία ανάλυσης αγοράς Nielsen.
Οι αναλυτές διαπίστωσαν ότι ο τζόγος αντιπροσώπευε το 5% του συνόλου των δαπανών κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας του σχολείου, με περίπου 1.200 ώρες διαφημίσεων να προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων τους τελευταίους 12 μήνες.
Το ποσό που δαπανήθηκε για διαφημίσεις τζόγου ξεπεράστηκε μόνο από κυβερνητικές διαφημίσεις – συμπεριλαμβανομένων των μηνυμάτων Covid-19 – και προμήθειες κινητήρων.
Η Nielsen δεν αποκαλύπτει τα πραγματικά στοιχεία δαπανών επειδή είναι εμπορικά ευαίσθητα δεδομένα. Πολλές από τις διαφημίσεις είναι για την εθνική λαχειοφόρο αγορά, αλλά οι διαφημίσεις που μεταδίδονται κατά τη διάρκεια της σχολικής περιόδου περιλαμβάνουν επίσης σποτ για στοιχήματα και μάρκες ηλεκτρονικών κουλοχέρηδων όπως το Gala Casino.
Η Entain, στην οποία ανήκει το Gala Casino, θεωρείται ότι πρόσθεσε μια διάταξη στις ρυθμίσεις διαφημίσεων στα μέσα ενημέρωσης για να αποτρέψει τη μετάδοση κατά τη διάρκεια των καθημερινών σχολικών ωρών. Οι κυβερνητικές στατιστικές δείχνουν ότι εκατομμύρια παιδιά είναι πιθανό να βρίσκονται στο αυτοκίνητο κατά την περίοδο αυτή.
Υπάρχουν 8,9 εκατομμύρια μαθητές στην Μεγάλη Βρετανία και η τελευταία εις βάθος έρευνα του Υπουργείου Μεταφορών διαπίστωσε ότι το 46% των παιδιών ηλικίας 5-10 ετών και το 23% των παιδιών ηλικίας 11-16 ετών πηγαίνουν στο σχολείο με αυτοκίνητο.
Εμπειρογνώμονες και ακτιβιστές σε θέματα εθισμού δήλωσαν ότι τα στοιχεία υπογραμμίζουν την ανάγκη για μια συνεχιζόμενη κυβερνητική αναθεώρηση της νομοθεσίας για τα τυχερά παιχνίδια, προκειμένου να λάβει σκληρή στάση απέναντι στη διαφήμιση.
Η Heather Wardle, διδάκτωρ κοινωνικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, είπε: «Ο εμπορικός τζόγος δικαίως θεωρείται δραστηριότητα μόνο για ενήλικες, ωστόσο ο τρόπος που διαφημίζεται στο ραδιόφωνο και σε άλλα μέσα καθιστά πολύ δύσκολη την προστασία των παιδιών μας από την έκθεση σ ‘αυτό.
«Τα στοιχεία από την Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών δείχνουν ότι το 7% των παιδιών που εκτέθηκαν σε διαφημίσεις τζόγου είπαν ότι βλέποντας ή ακούγοντας διαφημίσεις τα ώθησε να παίξουν ενώ δε σχεδίαζαν να το κάνουν».
Η βουλευτής των Εργατικών, Κάρολιν Χάρις, η οποία προεδρεύει μιας διακομματικής ομάδας που εξετάζει τις βλάβες του τζόγου, ζήτησε τη μεταρρύθμιση των κανόνων διαφήμισης. «Μέχρι να αναθεωρήσουμε πλήρως την πρόσβασή τους σε διαφημιστικές πλατφόρμες, θα συνεχίσουμε να εκθέτουμε παιδιά και ευάλωτους ενήλικες σε αυτή την αδυσώπητη επίθεση», είπε.
Η κυβέρνηση πρόκειται να δημοσιεύσει προτάσεις για τη μεταρρύθμιση του κανονισμού για τα τυχερά παιχνίδια στις αρχές του 2022.
Ένας εκπρόσωπος του Συμβουλίου στοιχημάτων και τυχερών παιχνιδιών (BGC) δήλωσε: «Τα μέλη του BGC τηρούν τους αυστηρούς κανόνες που ορίζει η Αρχή Προτύπων Διαφημίσεων. Επιπλέον, τα μέλη μας διασφαλίζουν επίσης ότι το 20% των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών διαφημίσεών είναι ασφαλέστερα μηνύματα τζόγου.”
Αντίθετα, ένας εκπρόσωπος του εθνικού φορέα λαχειοφόρων αγορών, Camelot, είπε ότι χρειάζεται να διαφημίζονται όλες τις ώρες της ημέρας για να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
«Πάντα ακολουθούσαμε αυστηρές οδηγίες για να διασφαλίσουμε ότι οι διαφημίσεις μας δεν είναι ελκυστικές για τα παιδιά και αυτό συνέβαλε στο να αναγνωριστεί ευρέως ότι ο εγγενής κίνδυνος ανθυγιεινού παιχνιδιού που σχετίζεται με τα εθνικά παιχνίδια λαχειοφόρων αγορών είναι εξαιρετικά χαμηλός», είπε ο εκπρόσωπος.